Al 5 daagjes voorbij - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu Al 5 daagjes voorbij - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu

Al 5 daagjes voorbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

11 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Maandagmorgen vroeg werden we door Leo opgehaald aan het vliegveld om 6.10, tijd genoeg om eerst even een tochtje naar de woestijn te maken, richting Oman een volgende arabische staat, meteen al in de eerste uren de woestijn in met onderweg een hele kudde kamelen gespot.
daarna een sightseeying door Dubai. Skibaan, winkelcentra, bikini kopen met twee mannen, mooi niet. Op visite bij de zus van Leo en na enkele glazen thee en een zelf getapt Heineken bier toch maar even plat. En wat je dat dus echt moet zien zijn die verschrikkele waanzinnig grote hotels natuurlijk en big cars !!!!. Je gelooft je ogen niet. We konden er zomaar in omdat leo een bepaalde sticker op zijn auto had. Geweldig. Na een etentje in Klein Venetie namen we afscheid van Leo en vlogen met Emirates naar Bangkok. Daar weer smogens aangekomen, vielen mijn ogen wel 10 x dicht onderweg naar Ko Chang 5,5 uur rijden, veer naar Ko Chang en daar een hut gevonden voor de eerste overnachting.van 7 tot 7 geslapen.En ja dat geluk had ik dus al meteen, snacht's gekriebel in mijn haar, iets diks, meteen mijn zaklamp erbij en ja een vieze dikke vette kakkerlak kroop over mijn bed. Okeej, je kunt het maar gehad hebben.
We zitten nu al enkele dagen op het eiland en het bevalt ons prima, lekker weer, goed pensionnetje bij ons hutje, lieven mensen, gezwommen gesnorkelt vandaag een boottochtje met duikers nou hier zou ik wel aan kunnen wennen.
Morgen gaan we een dagje wandelen in de jungle van de ene naar de andere kant van het eiland en dan zo langzaam aan naar Cambodja naar de Tempels van Ankor What. O ja, mijn berichtjes via de mobiele krijg ik maar niet verstuurd, en kan ook niet bellen, jan wel dus stuur maar reacties via deze site.

  • 11 Januari 2008 - 13:30

    Annie:

    Ja, ik lees het al. Wij maar maar oefenen: Sail away, sail away, sail, away..... en jij maar: Sail away, sail away, sail away... Maar gelijk heb je. Je bent maar een keer jong(?)
    Groetje, we volgen jullie spoor. Annie en Wiel

  • 12 Januari 2008 - 12:37

    Rob, Claudia En Kids:

    Zo te horen heb je het daar wel naar je zin op de kakkerlak na.Maar dat zal de pret niet drukken.Nog veel plezier verder.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 10163

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: