In het binnenland van het eiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu In het binnenland van het eiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu

In het binnenland van het eiland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

12 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen met de scooter richting noorden en halverwege naar de waterval van Klong fhlu, het was niet ver maar wel heel erg mooi, en jawel toch met de nieuwe bikini een duik maken in het bekken van de waterval. Heerlijk relaxed gezwommen en op de rotsen uitgerust. Wel 10 verscillende vlinders gezien.
Later in de middag hebben we de "taxi" genomen. Een Olifant, waar we een tocht mee door het gebied maakten, onderweg kreeg de olifant ruim de tijd om te" grazen " en wij maar hobbelen op zijn rug. Niet echt fijn als je daar zelf last van hebt (Jan) maar aan het einde van de tocht kregen we een weldadende verfrissing. Samen met de olifant in bad.
Een hele leuke happening vooral relaxed als er slechts 2 begeleiders bij zijn waarvan er eentje ook nog foto's van ons maakte. Wederom een hele leuke dag en alweer uitstekend gegeten zojuist. Morgen gaan we dan echt kijken of we maandag naar Kambodja vertrekken.
Misschien dat we daarna weer terug komen op het eiland Koh Chang omdat het stel waar we gisteren wat pilsjes mee gedronken hadden ons nog enkele leuke snorkelstranden hebben aangeraden en we willen nog naar een klein eilandje hier in de buurt " Ko wai".

Groetjes Rina en reisgenoot Jan.

• 12 Januari 2008 - 18:28

Paulina:

Nou nou, ik hoor het wel je neemt het ene bad na het andere bad. Wel erg verfrissend hoor. Wij krijgen hier alleen een koude douche van boven. Te gek met een olifant in bad, dat maakt lang niet iedereen mee (wil ik ook).

We horen het wel als je in Kambodja bent.
    En snorkel ze.

Groetjes uit Afferden

• 12 Januari 2008 - 23:28

Robje:

Met een olifant in bad !!!!
    Hij heeft toch wel zijn poten thuis gelaten.
    Groetjes fam koekoek

• 13 Januari 2008 - 08:55

Mientje:

Badderen met een olifant. Ik hoop dat hij niet al te vuil was. (hij heeft toch niet in het water gepoept?) Geniet maar lekker van deze schitterende reis !!Veel plezier.Groetjes van Giel en Mientje