Terug naar Bai Lan Hut op Koh Chang - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rina - WaarBenJij.nu Terug naar Bai Lan Hut op Koh Chang - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rina - WaarBenJij.nu

Terug naar Bai Lan Hut op Koh Chang

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

19 Januari 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Na een hele dag reusachtige en bijzondere What's, wat, whats bekeken te hebben vonden we het wel genoeg en boekten we in ons hotel de reis naar Koh Chang terug. Alles wordt hier voor je geregelt, je hoeft het maar te zeggen. Om 8 uur kwam het busje, gammel rammel busje met Arko, alle ramen kunnen open !!! Het leek erop dat er geen plaats meer voor ons zou zijn maar jawel we mochten voor langs de chauffeur zitten. Van achteren naar voren klimmen over de de rugzakken want de deuren aan de voorzijde van de bus waaren dichtgebonden. De chaufferur zelf klom door de raam naar binnen. De reis van 12 uur voor zo'n 15 euro kon beginnen. van Siem Reap naar de grens en terug naar Koh Chang. Tot aan de grens was het een wel niet zo'n slechte weg we werden helemaal door elkaar gerammeld. Onvoorstelbaar. We hadden een stoel met leuning en een zitje wat we om de paar uur verwisselden voor onze vermoeide ruggen. Gelukkig hadden we wel optijd stops voor wat te rusten/eten/drinken. Aan de grens werden we opgewacht en begeleid door iemand en daar stapten we in een zeer luxe taxi met airco en nog 2 engelse jongens en duurde de rit nog 4 uur. tegen 8 uur kwamen we in ons vertrouwde verblijfje terug waar we vorig week begonnen waren en de mensen waren weer blij ons te zien. Vandaag gaan we met de boot naar het eilandje Ko Wai. 2 uur varen. Nu gaan we echt even vakantie houden en bijkomen van toch een hele bijzondere reis door Cambodja.

• 21 Januari 2008 - 11:45

Lotte:

ik hoorde van oma dat jullie heel erg verbrand waren! hoe gaat het nu?
    veel plezier nog!!

groetjes lotte!

• 21 Januari 2008 - 13:24

Maaike:

heey die rina!!
    wat leuk je verhalen te lezen, janneke had me verteld dat je een weblog bijhield. Dus toch maar even uit nieuwsgierigheid gaan kijken.Veel plezier nog tijdens je reis!!
    groetjes maaike

• 21 Januari 2008 - 16:05

Annie En Wiel:

Wat een verschrikking om zo te moeten reizen. Klagen we hier over de treinen die soms niet op tijd vertrekken....
    Maar als het de moeite waard is geweest heb je het er natuurlijk voor over.
    Geniet nog even van de zon de zee en alle mooie dingen van het leven want hier in Holland is het miezerig nat en donker.
    Groetjes en tot gauw.

• 21 Januari 2008 - 17:33

Mientje:

Hoi Rina. Wat een reis. Wel avontuurlijk !! Hoe is het nu met de rug ? De ongemakken zijn natuurlijk allang vergeten na alle moois wat je te4 zien gekregen hebt. Geniet nog maar lekker even ! Groetjes Giel en Mientje