The Green Canyon - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu The Green Canyon - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu

The Green Canyon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

10 Oktober 2008 | Turkije, Side

Vanmorgen kwam de bus een half uur later als afgesproken mij ophalen bij het hotel en binnen een half uurtje waren we bij de green canyon. Prachtig landschap en rustgevend. Gezellge bus vol belgische en duitse mensen en we voeren door de 7 km lange canyon tot we niet meer verder konden natuurljk.
Er werd een zwempauze ingelast en alhoewel het water niet echt warm was ik denk zo,n 16 graden heb ik toch even een duik genomen want we mochten toch een 3 kwartiertjes lekker verbljven dus lang genoeg om weer op temperatuur te komen. Daarna de bergen in en lekker forel gegeten met watermeloen na.
Nog even een stukje varen en weer terug. En weer de bus in en wat een voordeel was; die het laatste ingestapt was mocht er ook weer als eerste uit. Ik dus blij, om half 5 was ik mooi optijd in het hotel voor koffie en Turks gebak en daarna ben ik nog lekker naar het strand gegaan. De strandbeddenman riep me al tegemoet dat hij morgen wel kwam afrekenen. Heb nog eff lekker liggen luieren en de zonsondergang genoten. Weer terug in het hotel toch nog maar weer wat gegeten met mjn tafelgenote uit Bremen. Kon het niet laten want er was spagetti en heerlijke spinazie. Een heerljke vakantiedag.
Nog maar 2 daagjes en het zit er alweer op.

  • 11 Oktober 2008 - 15:33

    Annie En Wiel:

    Prachtig uitzicht op die green canyon. Inderdaad, nog twee daagjes Wat vliegt de tijd. Geniet nog maar even van het mooie landschap, zon zee en strand. Tot maandag, Annie en Wiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 10165

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: