Nog 22 dagen - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu Nog 22 dagen - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu

Nog 22 dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 December 2009 | Nederland, Siebengewald

Na een onverwachte wending in mijn leven was ik afgelopen zomer toch veel op reis al was het niet ver. Toch wel bijzonder mooi was mijn uitvluchtje naar het Gardameer in Italie,evenals met heel mooi weer nog een midweekje Texel en nog een weekendje Sluis en Brugge. Maar dat kwam natuurlijk vooral ook door mijn medereiziger Frans.
Samen hebben we nu een reisje Mexico geboekt en nog even en we vertrekken alweer. Heerlijk dat reizen en ook best weer spannend verder weg.
We trekken van het vliegveld Cancun 11 dagen van hotel naar hotel en daarna nog lekker luieren op het eilandje Holbox. daar rijden alleen golfkarretjes dus lekker rustig.
Tegen de tijd dat we daar zijn zal ik proberen jullie weer op de hoogte te houden van onze avonturen tot dan....
groetjes Frans en Rina

• 05 Januari 2010 - 08:10

Annie En Wiel:

Rina en Frans
    Waar jullie ook zijn wij wensen jullie een gelukkig 2010. Tot gauw
    Groet, Annie en Wiel