Bangkok Ko San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu Bangkok Ko San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina - WaarBenJij.nu

Bangkok Ko San Road

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

27 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Na 4 dagen op een verschrikkelijk eiland met palmbomen, witte zandstranden, geweldige koralen om te snorkelen en prachtig uitzicht enorm ons best gedaan te hebben om zo min mogelijk uit te voeren zijn we vandaag met een boot en een gammele bus na 10 uur reizen weer op het vaste land van thailand beland in Bangkok.
Prachtig mooie stad (echt niet dus) maar je moet het beleven volgens Jan en natuurlijk moeten we ook nog wat souvenirs inslaan op Ko San Road de backpackersstraat van Bangkok.
Helemaal gammel van weer een dag reizen gaan we nu nog even de straat bekijken en wat eten. Morgen staan nog de Tijgertempel, de River kwai bridge en de Floating market op het programma en dan nog een dagje souvernirs inslaan en vertrekken naar het vliegveld.
Het was er heerlijk op het eiland Ko wai waar we het gemakkelijk 4 daagjes vol konden houden, je zou er zo een paar weken achteraan willen plakken,echt vakantie en hele vriendelijke mensen, lekker eten, maar helaas de tijd dringt alweer en we willen Bangkok nog verkennen. Echt een aanrader voor het volgende reisje Thailand.