Nu pas echt vakantie... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rina - WaarBenJij.nu Nu pas echt vakantie... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rina - WaarBenJij.nu

Nu pas echt vakantie...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

06 Februari 2009 | Indonesië, Batavia

Na bijna 2 weken te hebben rondgereisd op Java zijn we gisteren aangekomen op Bali. Vandaag is pas echt de vakantie begonnen, dat wil zeggen het luieren en eff niks doen als aan het zwembad liggen.
De afgelopen tijd die we op Java hebben doorgebracht bestond uit heel veel reizen en indrukken opdoen. Bezichtigingen van allerlei tempels parken en plaatsen en iedere morgen een wake-up call rond half 6, half 7 in de bus en weer verder. We hadden super luxe hotels maar helaas was er weinig tijd om van te genieten want 's avonds vielen we doodmoe om.
Enkele dagen geleden (ik weet al niet meer welke dag want ik ben de tijd finaal kwijt) stonden we om half 2 alweer langs ons bed om de Bromovulkaan met zonsopgang te gaan bezichtigen. 2,5 Uur in de bus gezeten en boven op de vulkaan was het me toch mistig en het regende. Er was zelfs erosie en we mochten niet verder. Dat was wel eff een tegenvaller. We hebben toch nog wat leuke plaatjes kunnen maken van een van onze medereizigers met een zaklantaarn op zijn kop ,dat was dus de opkomende zon. We hebben er later toch wel weer om moeten lachen en Fox vergoede ons etentje s' avonds.
Vandaag hebben we dus voor het eerst eens kunnen uitslapen en van het hotel wat werkelijk een paradijsje is, kunnen genieten.Morgen gaan we verder naar Kuta en dan zitten we aan het strand voor onze laatste vakantiedagen. We hebben gisteren afscheid genomen van Pipin onze gids, een leuke man en goede reisleider. Vanaf nu zijn we dus vrij en nog geen 100 meter vanaf het hotel was dit dus de eerste kans om ook maar even een berichtje via internet te kunnen sturen. Ik vermaak me prima, we hebben een leuk reisgezelschap en de tijd vliegt voorbij.Krijg zojuist snoepjes aangeboden. De mensen zijn hier zo vriendelijk. De volgende vakantie in Indonesie wordt alleen op Bali.

• 06 Februari 2009 - 10:51

Annie En Wiel:

He, he, eindelijk een bericht We dachten al dat je van de aardbodem verdwenen was. Maar gelukkig ben je gewoon aan het genieten van je welverdiende vakantie. Nog even lekker luieren en dan weer terug naar ons kleine dorpje Siebe ge wald,´t moiste PLEKSKSKE hier op ERD
    Groetjes en tot gauw. Annie en Wiel.

• 07 Februari 2009 - 12:28

Paulina:

Fijn weer een teken van leven te horen van je. Ik had Janneke al gevraagd of zij nog iets gehoord had. Maar ik begrijp dat je druk bent geweest met reizen, geeft ook niet hoor. Geniet nog maar van je verdiende rust.
    Groetjes vanuit Afferden.

• 11 Februari 2009 - 17:51

Mayke:

Hoi Rina, Luier maar even. Binnenkort zit je weer in de kou, alhoewel er beter weer beloofd is.
    Tot volgende week.