Nog eff en dan ben ik weer weg !!! - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu Nog eff en dan ben ik weer weg !!! - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu

Nog eff en dan ben ik weer weg !!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

23 Januari 2009 | Nederland, Siebengewald

Nog 3 nachtjes en dan laat ik weer even alles achter me om een reis te gaan maken naar Indonesië, Java en Bali.
Dit keer met Fox reizen en dat zou beslsit goed moeten zijn, kben benieuwd.

  • 25 Januari 2009 - 10:17

    Annie:

    Hoi Rina
    We wensen jou een mooie, fijne, ontspannende reis. Geniet ervan.
    Groetjes, Annie en Wiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 10180

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: