Avontuurlijke vakantie Thailand/Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu Avontuurlijke vakantie Thailand/Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu

Avontuurlijke vakantie Thailand/Cambodja

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

01 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Jawel, nog 5 nachtjes slapen en dan kan de reis beginnen, spulletjes worden al verzameld om in te pakken. Overmorgen komen de kids terug van Marokko.

We vliegen zondagnacht eerst naar Dubai waar een goede kennis ons komt ophalen voor een dagje sightseeing Dubai. Dan weer vliegen ´s nachts en op 8 januari komen we s´morgens vroeg aan in Bangkok. Geradbraakt want dan hebben we 2 nachten gevlogen, dus dan is het even aklimatiseren en bijkomen van de reis.

• 08 Januari 2008 - 08:02

Paulina:

Hoi hoi, hoe is het met jullie, zijn jullie goed aangekomen. Nu ff bijkomen en dan beginnen aan de avontuurlijke trip. Heel veel plezier samen.

Groetjes Paulina

• 08 Januari 2008 - 20:13

Annie:

Inmiddels een beetje uitgerust van de lange reis. En nu klaar voor de sight-seeing? Geniet ervan. Groetjes uit het verre Siebengewald, Annie

• 10 Januari 2008 - 10:26

Janneke:

Hoi Mam en Jan,

Alles goed daar? Hoe is bangkok? Of zijn jullie al onderweg naar het eiland met de witte stranden en palmbomen? Hoe is de onderwaterwereld? Hier gaat alles zijn gangetje, drukdrukdruk maar ik ben stiekum ook al af aan het tellen.

Ik zag dat je gebeld had, helaas oproep gemist. Ik hoor het wel.

Veel plezier!

Groetjes janneke