Tempels van Ankor What - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rina - WaarBenJij.nu Tempels van Ankor What - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rina - WaarBenJij.nu

Tempels van Ankor What

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

16 Januari 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Vanmorgen om 6 uur uit bed om met de boot zo'n 200 km richting noorden te varen naar Siem Reap waar we dan eindelijk naar ons doel gaan waar we in de eerste instantie voor naar Cambodja gingen. Al moet ik zeggen dat Pnom Phen zeer de moeite waard was. Na een reis van 6 uur kwamen we aan wal in een zeer armoedig vissersdorpje aan. Nog armoedigere huisje en geen tv en mobiel meer en stinkende gooten. We hadden niets te eten mee genomen maar als ik mijn maag vol had gehad dan had ik door die goore lucht er alles uitgekotst, bah wat vies. Vanaf het Tongle Sap meer werden we in tuktuk hobbelend over een zandweggetje vervoert naar ons nieuwe gesthouse wat een supergoed verblijf blijkt te zijn met ruime kamer en wc/ koude douche en fan. Zeer luxe. Ook het eten is er prima en om de hoek vond ik zowaar in een supermarkt een lekkere kop koffie in de koffiehoek. Die had ik toch wel gemist, die lekkere koffie al is het alternatief fruitsap ook okeej. Gisteren hebben we nog een soort grapefruit gegeten maar dan wel een superdikke. Het fruit is hier echt overheerlijk. Na ons opgefrist te hebben zijn we in onze privat tuktuk naar de zonsondergang op een tempel van de Ankor gaan kijken en morgen gaan we om 8 uur de rest bekijken. Waarschijnlijk zijn we daar de hele dag wel zoet mee. Overmorgen gaan we weer richting Thailand om nog een leuk eiland op te zoeken en wat te gaan snorkelen en duiken.?!

  • 16 Januari 2008 - 20:11

    Annie:

    Het kan niet op, wat een belevenissen
    Geniet nog even wan thet is zo voorbij...

  • 17 Januari 2008 - 18:25

    Chris:

    Leuk je berichten,je ziet en maakt nog eens wat mee. Fijne vakantie nog.
    gr Chris

  • 17 Januari 2008 - 20:43

    Lotte:

    hey pap en rina!
    wat leuk om jullie verhalen te lezen!!
    geniet er nog maar lekker van hier is het koud en regent het! nog niet aan denken dus!!

    groetjes lotte!

  • 18 Januari 2008 - 13:05

    Paulina:

    Zie je wel ons nederland is zo slecht nog niet als ik dit allemaal zo lees.
    Vooral die koffie, ik zou die ook heel erg missen.
    Snorkel ze wa!

    Groetjes Paulina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 10200

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: