Home again - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu Home again - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu

Home again

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

27 Januari 2008 | Nederland, Siebengewald

Er was iets niet gelukt vanuit bangkok met mijn laatste berichtje dus dat heb ik er nu toch nog maar even opgezet. Gisteren weer terug van weggeweest en ik baal van het weer hier en ook dat het allemaal zo snel voorbij gegaan is. Ik kijk er nu al naar uit om weer terug te kunnen want ik ga er zeker weer naartoe.
Ik heb wel even nodig om alles wat ik daar gezien heb te verwerken want het gaat er wel heel wat anders aan toe dan hier in ons strakke landje. De mensen zijn er zo aardig en staan klaar om het naar je zin te maken. Alles wordt er voor je geregelt en het kost er bijna niets. Na zo'n 2000 km reizen hebben we toch heel wat gezien en was het zeer de moeite waard

• 28 Januari 2008 - 15:59

Annie En Wiel:

Ja, we zagen jullie snorren in je ouwe vertrouwde karretje. Twee van die bruine koppies staken boven het raam uit. Dacht dat jullie pas 's nachts zouden arriveren? Sterkte met het weer wennen.
    Groetjes tot gauw

PS Woensdag wandelen????