NaarTurkije - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu NaarTurkije - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Rina - WaarBenJij.nu

NaarTurkije

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

04 Oktober 2008 | Nederland, Siebengewald

Eindelijk weer eens een weekje ertussnuit en gaan genieten van wat lekker weer eten en rust.
Maandagmorgen vertrek ik naar Side vanuit Weeze, en als ik jullie mis plaats ik een berichtje.
Een weekje is wel erg kort maar voor de rust wel lang genoeg denk ik.

  • 04 Oktober 2008 - 15:54

    Annie En Wiel:

    Dag Rina
    Groot gelijk. Geniet ervan. Tot over een week Dan gaan we weer wandelen, of....?
    Groetjes, Annie en Wiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 10207

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: