2e dag in Side - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu 2e dag in Side - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu

2e dag in Side

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

08 Oktober 2008 | Turkije, Side

Hallo Nederland.
Gisteren al even wat verkend hier rondom het hotel. Een heerljke dag rond 28 graden. Vanuit het hotel 5 minuten lopen en ik lig aan het strand waar nog best veel toeristen vertoeven. Voor donderdag heb ik een dagje naar ALANYA geboekt met de bus om daar de markt te gaan bekjken en de oude burcht.Vandaag staat een wandeling langs het strand naar de Apollo en de opgravingen van Side op het programma. Het is wederom prachtig weer dus tussendoor kan ik nog even in zee duiken. Alles is prima op mijn rot verkoudhed na, ik blaf me wat af hier. Maar dan weten ze dat ik er ben toch, nou de groetjes maar weer,


  • 08 Oktober 2008 - 17:34

    Annie En Wiel:

    Hoi Rina

    Ons even jaloers maken: met 28 graden en 5 minuten van het strand....
    Voor morgen een gezellige dag in Alanya. Op de markt maar laat je niet te veel prullaria aansmeren. Daar heb je later alleen maar last van.
    Jammer dat je nog wat last hebt van je verkoudheid.
    Amuseer je nog. Tot gauw.
    Groetjes, Annie en Wiel

    PS Die Griekse foto mag ook je ook verruilen voor een Turkse....

  • 08 Oktober 2008 - 17:37

    Paulina:

    hoi turkie turkie,
    hoe is ie. Fijn dat je het goed naar je zin hebt, maar je berichtje lijkt wel turks, overal is de i er tussen uitgevallen.
    Groetjes en ik bel morge nog wel ff.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 10207

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: