Boottocht Green Canyon - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu Boottocht Green Canyon - Reisverslag uit Side, Turkije van Rina - WaarBenJij.nu

Boottocht Green Canyon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

09 Oktober 2008 | Turkije, Side

Hallo, hier ben ik alweer, deze keer probeer ik minder turks te schrijven, dwz een andere i gebruiken want ik zag dat de i die normaal op ons toetsenbord zit hier gewoon wegvalt.Maar jullie hebben het vast kunnen ontcijferen.
Vandaag lekker geluiert aan het strand gelegen en een heerlike wasbeurt met massage gehad, dus dat slaapt vannacht weer prima. Morgen ga ik een dagje op de boot op een meer in het binnenland dat uitmond in de plaats Manavgat. Hier zijn we al eens geweest bij de watervallen enkele jaren geleden.
Het s een dagje helemaal in de natuur dus ook weer eens wat anders als al die toeristen op het strand.
Schp ahoy.... tot gauw weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 10205

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 13 December 2014

Australia, here we come !

29 December 2009 - 13 Januari 2010

Mexico, Mexiiiiiicooooooooooo

06 Januari 2008 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: